Comarch wdra偶a system e-wizyt w Zak艂adzie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych

Comarch
Comarch, itweek.pl
Reklama:

Pandemia koronawirusa spowodowa艂a, 偶e r贸偶ne podmioty zacz臋艂y 艣wiadczy膰 us艂ugi na odleg艂o艣膰 wykorzystuj膮c nowe technologie. S艂u偶y to zapewnieniu bezpiecze艅stwa pracownik贸w i interesant贸w oraz usprawnieniu proces贸w administracyjnych. Jedn膮 z takich instytucji jest ZUS, kt贸ry we wsp贸艂pracy z firm膮 Comarch wprowadzi艂 w pa藕dzierniku 2020 r. us艂ug臋 zdalnych wideokonsultacji.

Telemedycyna nowym wzorem dla biur obs艂ugi klienta

System powsta艂 w oparciu o rozwi膮zania wykorzystywane w telemedycynie, dostosowuj膮c je do proces贸w obs艂ugi klient贸w w Zak艂adzie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych.

Na potrzeby ZUS polska firma IT stworzy艂a dedykowany system e-Wizyta, przeznaczony do umawiania i przeprowadzania wideorozm贸w z klientami. Co wa偶ne, dzi臋ki zabezpieczeniom w systemach medycznych, po艂膮czenie poprzez e-Wizyt臋 w ZUS-ie jest szyfrowane, chroni膮c dane poufne klient贸w. To niekwestionowana przewaga nad popularnymi komunikatorami internetowymi, kt贸re bywaj膮 nieprawid艂owo wykorzystywane do kontaktu z klientami, czy r贸wnie偶 pacjentami. System e-Wizyta w ZUS zapewnia profesjonalizm kontaktu, chroni膮c przed cyber nadu偶yciami, kt贸re mog膮 dotyczy膰 r贸wnie偶 plac贸wek.

Struktura systemu dostosowana do wielostanowiskowej pracy konsultant贸w ZUS

Szybka reakcja ZUS-u umo偶liwi艂a dostosowanie struktury systemu pod wielostanowiskowy charakter pracy konsultant贸w we wszystkich oddzia艂ach w Polsce. Dzi臋ki temu klienci maj膮 mo偶liwo艣膰 zam贸wienia wizyty z 6 obszar贸w tematycznych, bez konieczno艣ci pojawiania si臋 osobi艣cie 鈥瀙rzy okienku鈥. Rozwi膮zanie wdro偶ono we wszystkich 43 oddzia艂ach w Polsce. Dodatkowo, w grudniu zwi臋kszono liczb臋 stanowisk, na kt贸rych odbywa si臋 zdalna obs艂uga klient贸w. Dzi臋ki temu liczba r贸wnoczesnych e-Wizyt wzros艂a ze 172 do niemal 300.

Szeroki zakres 艣wiadcze艅 online

Rezerwuj膮c e-Wizyt臋 w ZUS nale偶y wybra膰 jej zakres tematyczny. Klienci mog膮 porozmawia膰 z ekspertem o sprawach zwi膮zanych z emeryturami i rentami, wyp艂at膮 zasi艂k贸w, prowadzeniem firmy, ulgami i umorzeniami, a tak偶e uzyska膰 informacje o zasadach korzystania z tzw. tarczy antykryzysowej. Podczas spotkania istnieje r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 potwierdzenia profilu na Platformie Us艂ug Elektronicznych (PUE) ZUS. Do po艂膮czenia si臋 z pracownikiem ZUS wystarczy komputer lub inne urz膮dzenie z dost臋pem do internetu i kamer膮.

O zakresie mo偶liwo艣ci systemu przeczytasz w bezp艂atnym materiale: https://www.comarch.pl/healthcare/e-wizyta-w-zus/

Korzy艣ci zwi膮zane z cyfryzacj膮 plac贸wki

Wprowadzenie nowego systemu pozwoli艂o na roz艂adowanie kolejek w plac贸wce oraz umo偶liwi艂o szybsze za艂atwienie spraw przez klient贸w. Poufne dane interesant贸w s膮 ca艂kowicie bezpieczne dzi臋ki szyfrowanym po艂膮czeniom. Dzi臋ki e-Wizycie w ZUS, Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych bez przeszk贸d i przestoj贸w realizuje swoje us艂ugi nie nara偶aj膮c klient贸w oraz pracownik贸w na ewentualne zaka偶enie. 

Co po pandemii? 鈥 zasadno艣膰 zastosowania systemu po Covid-19

System e-Wizyta w ZUS to rozwi膮zanie skrojone pod dzisiejsze potrzeby rynkowe, wynikaj膮ce z pandemii COVID-19. Ale czy po pandemii nadal b臋dziemy chcieli korzysta膰 z tego typu system贸w? Wydaje si臋, 偶e jest to nieuniknione, gdy偶 zdalne wizyty zapewniaj膮 du偶膮 wygod臋 dla klient贸w i pracownik贸w. Comarch wyszed艂 naprzeciw innym plac贸wkom obs艂uguj膮cym klient贸w w tzw. okienku przyj臋膰 i stworzy艂 siostrzany system Comarch e-Consultant. Dzi臋ki temu, ju偶 nie tylko ZUS mo偶e korzysta膰 z technologicznych udogodnie艅 urz臋dowych, ale wszystkie firmy, kt贸re chcia艂yby przyjmowa膰 petent贸w na odleg艂o艣膰.

殴r贸d艂o informacji: PAP MediaRoom

Reklama: