Nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia

Edyta Malesza-Malatrat obj臋艂a stanowisko Dyrektorki ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia. Odpowiada za strategi臋 marketingow膮 i transformacj臋 cyfrow膮 marketingu, kt贸ra umo偶liwi realizowanie ambitnych cel贸w biznesowych Grupy, w tym dalsz膮 ekspansj臋 na rynki Europy 艢rodkowo-Wschodniej.

Edyta Malesza-Malatrat, nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia. fot. Grupa Symfonia
Edyta Malesza-Malatrat, nowa Dyrektorka ds. Marketingu i PR w Grupie Symfonia. fot. Grupa Symfonia

W ci膮gu blisko dwudziestu pi臋ciu lat kariery zawodowej Edyta Malesza-Malatrat zdoby艂a do艣wiadczenie na rynkach B2C i B2B w Wielkiej Brytanii, zarz膮dzaj膮c rozbudowanymi strukturami marketingowymi mi臋dzy innymi w takich globalnych firmach jak Procter & Gamble, Cisco i SAP. Z dynamicznym rynkiem technologii B2B zwi膮zana jest od 2016 roku. Obejmowa艂a stanowiska dyrektorki ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA, dyrektorki marketingu na Europ臋 艢rodkow膮 i Wschodni膮 w SAP, wcze艣niej za艣 w Cisco zajmowa艂a si臋 generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.

Jako innowacyjny partner technologiczny dla ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw Grupa Symfonia ju偶 teraz jest liderem w swoim segmencie. Plany i ambicje firmy rosn膮, dlatego jako nowy CMO widz臋 ogromy potencja艂 wzrostu i ekspansji na nowe rynki. Razem z moim zespo艂em b臋dziemy d膮偶y膰 do tego, aby wzmocni膰 pozycj臋 Symfonii na rynku 艣rodkowoeuropejskim. Strategi臋 marketingow膮, kt贸rej celem jest wsparcie firmy w dalszej ekspansji, opieramy na celach biznesowych, potrzebach klient贸w i obserwacjach dynamiki rynku. Tworzymy plany marketingowe, kt贸re nap臋dzaj膮 mark臋, zwi臋kszaj膮 liczb臋 nowo pozyskanych klient贸w i przychody naszej organizacji 鈥 m贸wi Edyta Malesza-Malatrat.

Wierz臋 w pozytywny leadership oparty na rozwijaniu zespo艂u przez coaching, mentoring i m膮dry feedback.聽

Edyta Malesza-Malatrat

Edyta Malesza-Malatrat jest ekspertk膮 w obszarach kszta艂towania rynku docelowego, identyfikowania motor贸w wzrostu, projektowania GTM i strategii marketingowej. Ma do艣wiadczenie w przeprowadzaniu du偶ych transformacji organizacyjnych i cyfrowych marketingu. Uwa偶a, 偶e marketing B2B w firmach SaaS jest krytycznym motorem wzrostu i rozwoju firmy. Ch臋tnie wyst臋puje jako ekspertka podczas bran偶owych paneli i prelekcji.

Prywatnie Edyta jest wielk膮 mi艂o艣niczk膮 kultury i kuchni francuskiej, fank膮 edukacji wieloj臋zykowej i sportu 鈥 biega i du偶o je藕dzi na rowerze.

Grupa Symfonia

Symfonia jest partnerem technologicznym ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w procesie cyfryzacji. Specjalizuje si臋 w tworzeniu rozwi膮za艅 informatycznych, w tym chmurowych, przeznaczonych do obs艂ugi i automatyzacji finans贸w czy ksi臋gowo艣ci, kadr i p艂ac oraz HR, wsparcia sprzeda偶y, zarz膮dzania magazynem, zarz膮dzania produkcj膮, elektronicznego obiegu dokument贸w oraz analizy danych. Dopasowuje swoje rozwi膮zania do indywidualnych potrzeb biznesu, najnowszych trend贸w i zmieniaj膮cego si臋 otoczenia prawnego. 

Z rozwi膮za艅 oferowanych przez Grup臋 Symfonia korzysta przesz艂o 50 tysi臋cy mikro, ma艂ych i 艣rednich firm oraz biur rachunkowych w Polsce i Rumunii.

Symfonia funkcjonuje na rynku od blisko 30 lat. Obecnie jako Grupa Symfonia realizuje strategi臋 rozwoju poprzez wzrost organiczny i akwizycje m.in. Reset2.pl, Cloud Planet S.A., Skanuj.to, HRTec, eDokumenty, moreBIT, czy rumu艅ski Softeh Plus. Grup臋 wspieraj膮 fundusz private equity z Doliny Krzemowej Accel-KKR, specjalizuj膮cy si臋 w inwestycjach technologicznych oraz fundusz Mid Europa Partners, aktywny w Europie 艢rodkowo-Wschodniej. 

W ramach Fundacji Symfonia firma realizuje polityk臋 spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci, konsekwentnie wspieraj膮c przedsi臋biorczo艣膰 w艣r贸d kobiet oraz rozwijaj膮c edukacj臋 w obszarze STEM w艣r贸d dziewczynek. Buduj膮c biznes skoncentrowany na ludziach, Symfonia anga偶uje si臋 w rozw贸j 艣wiadomo艣ci klimatycznej poprzez promocj臋 cyfryzacji, digitalizacji obiegu dokument贸w oraz zmniejszenia 艣ladu w臋glowego.