Wyjątkowy Service Desk – CDESK, przewyższa konkurencję, jest po polsku i z lokalnym wsparciem

Service Desk - CDESK, CDESK
Service Desk - CDESK, CDESK

Jeśli jesteś firmą zajmującą się obsługą klienta i szukasz systemu informatycznego do obsługi swoich procesów, potrzebujesz CDESK.

CDESK to kompleksowy modułowy Service Desk lub Helpdesk, stworzony przez słowacką firmę Inova Logic pod kierownictwem CEO Miroslava Jombika.  CDESK zapewnia kompleksowe zarządzanie procesami biznesowymi i jest odpowiedni dla firm różnej wielkości z różnych obszarów biznesowych. Dzięki wbudowanym modułom i możliwości połączenia z innym oprogramowaniem jest to również narzędzie do digitalizacji procesów w firmie i w relacjach z klientem. To nowoczesne oprogramowanie posiada ponad 20 połączonych ze sobą modułów, wśród których podstawowe to Zamówienia, Wnioski, Zadania, Realizacje, Książka adresowa, Przetwarzanie wiadomości i Raportowanie.

Eliminuje chaos we wnioskach

Zwykłą praktyką w firmach są nieprzejrzyste arkusze kalkulacyjne Excel, notatniki, a nawet tylko w głowach kompetentnych pracowników. Wiele procesów w większości firm jest ustandaryzowanych, ale każdy z nich ma swoją specyfikę, CDESK umożliwia dostosowanie do istniejących procesów. Po skonfigurowaniu CDESK nie zdarzy się już, że wniosek, zamówienie zostanie zapomniane. CDESK to również rozwiązanie przyszłościowe, które spełnia wymagania dotyczące elastyczności i przestrzeni. Jeśli firma korzysta z przestarzałych narzędzi lub klasycznych dokumentów papierowych, nie może konkurować z innymi firmami, które używają nowoczesnego oprogramowania.

Zorganizowana praca przynosi zysk

Rozwiązanie znajduje się w jednym miejscu: od otrzymania wniosku na wykonanie usługi, powiadomienie konkretnych osób rozwiązujących, zarejestrowania ich rozwiązania, komunikacji z klientami, oceny obciążenia pracą aż do wystawienia faktury. CDESK może przejrzyście wyświetlać wszystkie informacje potrzebne do komunikacji z klientem, czy to na temat statusu jego wniosku, czy oferty. Menedżerowie mają wgląd w to, kto jest przypisany do zadania, jego realizacji, czasu, co pozwala im szybko analizować koszty i tworzyć wysokiej jakości dokumenty do wystawienia faktury. CDESK prowadzi również bazy danych: pojazdów, mienia, kontraktów i historii rekordów, ponadto przechowuje również wiele informacji przez kolejne lata.

Nowe funkcjonalności są szybko dodawane

Jest to system, który “żyje i oddycha” wraz ze swoimi użytkownikami. Nowe funkcjonalności, wynikające z aktualnych potrzeb firm, są realizowane w INOVA LOGIC aktywnie i elastycznie. Po krótkim szkoleniu i dzięki filmom instruktażowym użytkownik jest w stanie skonfigurować cały system w ramach oferowanych przez niego funkcjonalności, aby dopasować go do swoich procesów. Firma może wybrać rozwiązanie chmurowe lub wdrożyć CDESK na własnym serwerze. Oczywiście dostępny jest interfejs webowy, aplikacja mobilna i desktopowa.

Korzystne licencje można łączyć

Klienci lub pracownicy mają podstawowy dostęp do systemu CDESK Bronze za darmo. Od użytkowników obsługujących tych użytkowników końcowych pobierana jest opłata; dostępne są dla nich licencje CDESK Gold i Silver.

CDESK Plany • itweek.pl - nowy serwis informacyjny dla IT

CDESK to zmienne modułowe oprogramowanie Service Desk, którego podstawą jest aktywne programowanie i elastyczne wsparcie. CDESK standaryzuje wewnętrzne procesy.

Wypróbuj za darmo!